• Časté otázky

    1.Musím sa pri prvom nákupe registrovať na  www.e-tiande.sk ?
    Nie, registrácia na stránke nie je povinná. Môžete nakupovať tiež ako nezaregistrovaný zákazník, prípadne sa zaregistrovať neskôr.
    Pokiaľ ste registrovaný člen TianDe, je registrácia v e-shope potrebná z toho dôvodu, aby sme Vám umožnili prístup k členským cenám.
    Kliknite na "Môj účet" a vyplňte prosím Vaše údaje, uveďte aj svoje členské ID číslo. Potom dostanete od nás informačný e-mail o potvrdení
    Vašej registrácie na stránke. Členské ceny sa Vám zobrazia pri každom ďalšom prihlásení.
    2.Ako sa zaregistrujem na www.e-tiande.sk ?
    Zaregistrovať sa môžte tu. Po vyplnení všetkých údajov označených hviezdičkou odsúhlaste obchodné podmienky a kliknite na pokračovať.
    Ak sa chcete vrátiť na prvú stránku, kliknite na domček vľavo, alebo na veľké logo tianDe vľavo hore na stránke.
    3.Ako sa prihlásim do svojho účtu na www.e-tiande.sk ?
    Kliknite na ”môj účet – prihlásiť sa” v pravo hore alebo tu a uveďte Váš e-mail a heslo.        
    4.Čo urobiť, keď si nepamätám svoje heslo ?
    Postupujte ako v bode 2., pod heslom je uvedené: zabudnuté heslo – kliknite naň a nové heslo Vám príde na Váš e-mail.
    Prihláste sa s novým heslom. To si potom môžete zmeniť v rubrike ”Môj účet”, ktorý sa Vám zobrazí po prihlásení.
    5.Chcem si objednať tovar s akciovou ponukou. Ako si mám objednať akciový darček?
    Akcie nájdete v kategórii AKCIOVÁ PONUKA. Ak je možnosť výberu z viacerých druhov akciových darčekov, napíšte do poznámky,
    o ktorý konkrétny výrobok máte záujem a my sa vynasnažíme Vám vyhovieť. Nie vždy je to však možné, niekedy dostaneme na sklad
    len obmedzený okruh darčekov a niekedy sa darčeky po vypredaní v priebehu akcie zmenia...(Spoločnosť  si vyhradzuje právo meniť podmienky akcií)
    6.Aké mám zľavy pri nákupe výrobkov TianDe ?
    Nárok na zľavy máte, ak ste registrovaný člen – viac informácií tu.
    7.Aké sú ceny prepravného ?
      Cena za dopravu tovaru na určené miesto sa účtuje podľa výšky objednávky.
    Dobierka do 100€ ....................0,70€
    Dobierka nad 100€ .................ZDARMA
      a) Doručenie kuriérom SPS :
      objednávka do 50 € .................. 3,50 €
      objednávka od 50 € do 80 € .....   1,50 € 
      objednávka nad 80 €  .............ZDARMA
      b) Zasielkovňa 
       objednávka do 50 €.......................1,50 € 
       objednávka od 50 €..................ZDARMA    
      c) Osobné prevzatie v SC TianDe Žilina - ZDARMA

    8.Ako rýchlo mi doručíte objednaný tovar
    Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu kuriérskou službou SPS alebo do vami zvolenej zásielkovne.
    Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 1-2 pracovných dní od potvrdenia objednávky, ak sa tovar nachádza na sklade.
    V prípade, že sa tovar na sklade nenachádza, budeme Vás o dodaní tovaru informovať. Tieto dodacie podmienky platia
    len pre územie SR. Pri odoslaní tovaru do zahraničia(ČR) sa doba doručenia tovaru môže predĺžiť.
    9.Je moja objednávka pri platbe prevodom na účet záväzná?
    V obchodných podmienkach nájdete bod č. 5 - Odstúpenie od zmluvy. Vrátenie tovaru.
    Kupujúci je v súlade so zákonom 102/2014 § 7 ods. 1 oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky do
    14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru zaslať tovar na svoje náklady
    späť predávajúcemu, alebo ho osobne odovzdať predávajúcemu. Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní
    odo dňa doručenia vráteného tovaru, vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal.
    Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy,
    predmetom ktorej je predaj tovaru, ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.
    10.Je cena produktov na vašom internetovom obchode rovnaká ako vo vašom "kamennom obchode"?
    Áno, všetky ceny uvedené na www.e-tiande.sk sú platné aj pre produkty v našej predajni.
    11.Neviem sa rozhodnúť pri výbere produktu, poradíte mi?
    Samozrejme veľmi radi a ochotne Vám poradíme a pomôžeme pri výbere produktu. Stačí nás len osobne navštíviť v našom
    servisnom centre tianDe v Žiline, prípadne nás kontaktovať:
    telefonicky: 0905 427 915, 0948 301 679
    e-mailom:  tiande.zilina@gmail.com
    odoslaním otázky na livechatoo
    12.Ako postupovať pri reklamácii?
    Po prečítaní a splnení podmienok o reklamácií tu vyplňte prosím reklamačný formulár tu. Po jeho odoslaní Vás budeme kontaktovať.
     

     

     

     

     

     

     

     

    Katalóg Tiande 2017

    Stačí, ak nám napíšete svoj email a katalóg sa Vám stiahne okamžite.

    * E-mail: