Časté otázky
1.Musím sa pri prvom nákupe registrovať na www.e-tiande.sk ?
Nie, registrácia na stránke nie je povinná. Môžete nakupovať tiež ako nezaregistrovaný zákazník, prípadne sa zaregistrovať neskôr.
Pokiaľ ste registrovaný člen TianDe, je registrácia v e-shope potrebná z toho dôvodu, aby sme Vám umožnili prístup k členským cenám.
Kliknite na "Môj účet" a vyplňte prosím Vaše údaje, uveďte aj svoje členské ID číslo a odošlite. Následne dostanete od nás informačný e-mail o potvrdení Vašej registrácie v e-shope. Členské ceny sa Vám zobrazia pri každom ďalšom prihlásení.
Zaregistrovať sa môžte tu. Po vyplnení všetkých údajov označených hviezdičkou odsúhlaste obchodné podmienky a kliknite na pokračovať.
Ak sa chcete vrátiť na prvú stránku, kliknite na domček vľavo, alebo na veľké logo tianDe vľavo hore na stránke.
3.Ako sa prihlásim do svojho účtu na www.e-tiande.sk ?
Kliknite na ”môj účet – prihlásiť sa” v pravo hore alebo tu a uveďte Váš e-mail a heslo.
4.Čo urobiť, keď si nepamätám svoje heslo ?
Postupujte ako v bode 2., pod heslom je uvedené: zabudnuté heslo – kliknite naň a nové heslo Vám príde na Váš e-mail.
Prihláste sa s novým heslom. To si potom môžete zmeniť v rubrike ”Môj účet”, ktorý sa Vám zobrazí po prihlásení.
5.Chcem
si objednať tovar
s akciovou ponukou. Ako si mám objednať akciový darček?
Akcie nájdete v kategórii AKCIOVÁ PONUKA. Ak je možnosť výberu
z viacerých druhov akciových darčekov, napíšte do poznámky,
o ktorý konkrétny
výrobok máte záujem a my sa vynasnažíme Vám vyhovieť. Nie vždy
je to však
možné, niekedy dostaneme na sklad
len obmedzený okruh darčekov a
niekedy sa darčeky po vypredaní v priebehu akcie
zmenia...(Spoločnosť si
vyhradzuje právo meniť podmienky akcií)
6.Aké mám zľavy pri nákupe výrobkov TianDe ?
Nárok na zľavy máte, ak ste registrovaný člen – viac informácií tu.
7.Aké sú ceny prepravného vrámci SR ?
Cena za dopravu tovaru na určené miesto sa účtuje podľa výšky objednávky.
Dobierka ....................1,00€
a) Doručenie kuriérom SPS :
objednávka do 60 € .................. 3,00 €
objednávka nad 60 € .............. ZDARMA
b) Doručenie Packeta:
objednávka do 60 € .................. 3,00 €
objednávka nad 60 € ................. ZDARMA
c) Osobné prevzatie v SC TianDe Žilina - ZDARMA
Za každú objednávku do 20€ účtujeme manipulačný poplatok 1€ (neplatí pri osobnom prevzatí tovaru)
8.Ako rýchlo mi doručíte objednaný tovar
Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu kuriérskou službou SPS alebo do vami zvoleného výdajného miesta Packety..
Tovar bude odoslaný kupujúcemu do 1-2 pracovných dní od potvrdenia objednávky, ak sa tovar nachádza na sklade.
V prípade, že sa tovar na sklade nenachádza, budeme Vás o dodaní tovaru informovať. Tieto dodacie podmienky platia
len pre územie SR. Pri odoslaní tovaru do zahraničia(ČR) sa doba doručenia tovaru môže predĺžiť.
9.Je moja objednávka pri platbe prevodom na účet záväzná?
V obchodných podmienkach nájdete bod č. 5 - Odstúpenie od zmluvy. Vrátenie tovaru.
Kupujúci
je v súlade so zákonom 102/2014 § 7 ods. 1 oprávnený bez udania dôvodu
odstúpiť od vybavenej objednávky do
14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru zaslať tovar
na svoje náklady
späť predávajúcemu, alebo ho osobne odovzdať
predávajúcemu. Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní
odo dňa doručenia vráteného tovaru, vráti kupujúcemu všetky platby,
ktoré od neho prijal.
Pri
odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru
predávajúcemu. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy,
predmetom ktorej je
predaj tovaru, ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.
10.Je cena produktov na vašom internetovom obchode rovnaká ako vo vašom "kamennom obchode"?
Áno, všetky ceny uvedené na www.e-tiande.sk sú platné aj pre produkty v našej predajni.
11.Neviem sa rozhodnúť pri výbere produktu, poradíte mi?
Samozrejme veľmi radi a ochotne Vám poradíme a pomôžeme pri výbere produktu. Stačí nás len osobne navštíviť v našom
servisnom centre tianDe v Žiline, prípadne nás kontaktovať:
telefonicky: 0905 427 915, 0949 505 918
e-mailom: tiande.zilina@gmail.com
odoslaním otázky na livechatoo
12.Ako postupovať pri reklamácii?
Po prečítaní a splnení podmienok o reklamácií tu vyplňte prosím reklamačný formulár tu. O jeho odoslaní nás prosím informujte aj mailom na adrese: tiande.zilina@gmail.com. Následne Vás budeme kontaktovať a informovať o ďalšom postupe.